poniedziałek, 27 października 2014

Gwiazda anioła - Jennifer Murgia

Dla fanów książek o aniołach - ,,Gwiazda anioła"






Opis: Romantyczna opowieść o wielkiej miłości dobrych i upadłych aniołów, na którą czekają czytelniczki Upadłych i Szeptem.

Śmiertelna dziewczyna związana wielką miłością z aniołem światła, przyciągana hipnotyzującym urokiem anioła mroku

W środku kręgu Garreth i Hadrian stali naprzeciw siebie, a płomienie tańczyły wokół ich nóg.
Dwa anioły. Anioł światła i anioł ciemności. Obaj piękni. Obaj potężni. Jeden ucieleśniał miłość, drugi – zniszczenie.
A ja byłam poza kręgiem i pragnęłam ich obu…

 W świecie dobrych i upadłych aniołów, tajemniczych symboli i wszechogarniającej miłości, anioł stróż zakochuje się ludzką miłością w dziewczynie kuszonej  niebezpiecznym urokiem upadłego anioła.

Moja opinia: Książka trochę dla tych młodszych czytelników, typowy młodzieżowy romans z paranormalnymi wątkami. Główna historia nawet fajna, lecz całość typowo cukierkowa. Dobry i zły anioł itp...czyli już trochę oklepane. Jednak plus za język, czyta się szybko i dość przyjemnie. Taka lektura dla rozrywki.

Przedział wiekowy: 10+

Gatunek: Paranormal romance

Ilość stron: 254

Wydana: 14.06.2011

Wydawnictwo: Amber

Moja ocena: 6/10

Postacie:


Teagan (Emma Watson)



Claire (Grace Phipps)



Garreth (Alex Pettyfer)



Hadrian (Matt Lanter)




Brynn (Olivia Holt)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz